Att de aldrig lär sig
Mail till min privata Yahooadress idag:
------------------------------------------------------------------------
Kдra kund,
Nordea tekniska serviceavdelning hеller pе att utfцra en planerad uppgradering av mjukvaran fцr att fцrbдttra servicekvaliteten еt bankens kunder.
Vi ber dig att bцrja proceduren fцr att bekrдfta dina bankkontodetaljer. Klicka pе lдnken, som du hitter i slutet av det hдr e-postmeddelandet, fцr att gцra detta.
[länk]
Copyright 2008 Nordea * Date: 20.05.2008
------------------------------------------------------------------------
Okej.
Har inte de gravt dyslektiska bedragarna lärt sig att Nordeas kunder lärt sig att inte gå på den här typen av skojerier?
Nej, för bedragarna behöver inte lära sig. Folk går fortfarande på sådan här skit, efter flera år av debatt och snyfthistorier i pressen om hur man blivit av med sina besparingar.
Obegripligt.
------------------------------------------------------------------------
Kдra kund,
Nordea tekniska serviceavdelning hеller pе att utfцra en planerad uppgradering av mjukvaran fцr att fцrbдttra servicekvaliteten еt bankens kunder.
Vi ber dig att bцrja proceduren fцr att bekrдfta dina bankkontodetaljer. Klicka pе lдnken, som du hitter i slutet av det hдr e-postmeddelandet, fцr att gцra detta.
[länk]
Copyright 2008 Nordea * Date: 20.05.2008
------------------------------------------------------------------------
Okej.
Har inte de gravt dyslektiska bedragarna lärt sig att Nordeas kunder lärt sig att inte gå på den här typen av skojerier?
Nej, för bedragarna behöver inte lära sig. Folk går fortfarande på sådan här skit, efter flera år av debatt och snyfthistorier i pressen om hur man blivit av med sina besparingar.
Obegripligt.
Kommentarer
Trackback