Första dan på driving rangen

Hoppla. Solen har visst äntligen fått för sig att det är vår. Även om vinden biter i kindskinnet så värmen strålarna litegrann i alla fall. Därför tog J och jag tillfället i akt och åkte till Örebros enda öppna utomhus-range: Mosjö. (Jag tror att det är den enda, i alla fall ... )

Najs att stå och slå i solen. Mindre najs att bollarna hamnade lite överallt på gräsmattan. Allra minst hamnade de där jag tyckte att de skulle hamna. Bådar väl inte alltför gott inför premiärrundan på Ekerum på tisdag...

Men som sagt: Det är inte scoren som räknas, det är ölen efteråt. Den ser jag fram emot :-)

Kommentarer
Postat av: Sofie

ååå vad jag blir avis... ;)

Postat av: Erik

Sofie: Hehe, det är hela poängen ;) ´Nej seriöst, det ska bli tokjävla skönt att åka iväg lite. Och det ser ut att bli hyggligt väger på den lilla ön också. Men blåsa lär det väl göra, som vanligt. Mössa på, troligen.

2006-04-17 @ 10:03:56
URL: http://reflexion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback