Ölkö

Till de som tvivlar:
Att bestämma sig för att köpa några öl på Systemet klockan 14.45, en kvart innan stängning, en lönehelg före Valborg är en riktigt jävla uselt dålig idé. Jag har just spenderat 35 minuter i en kö som masande ringlade sig fram mellan vinhyllor, ölpallar, barnvagnar, fyllon, överfulla kundkorgar, champagne, hånglande par och gallskrikande småbarn.

Och så var jag skithungrig till på köpet. Ont i huvudet, ville bara därifrån och hem till mina fiskpinnar. Men var gör man inte för lite öl?

Kommentarer
Postat av: eremo

ganska amatörmässigt om jag får säga mitt.

Postat av: lia

Vi var på bolaget här uppe vid halv tre, stänger tre här med... Planering ligger inte för oss heller. Vi hade iaf inga större problem, bara att allt var slut som vi ville ha... (SUCK!) Vi hade dock med oss barnvagn och en mindre nöjd unge, så det var väl vi som stod för underhållningen i kön här uppe i norr :)

2006-04-29 @ 19:48:28
Postat av: Tysken

Har ni inte Lidl där nere? Åk dit å köp billig bärs, inte så många % men va fan det smakar fint till maten!

2006-04-30 @ 10:40:30
Postat av: Erik

Eremo: Kan bara instämma.

Lia: Se där, se där. De borde ha en lekhage på systemet där man kan lämna ungarna när man ska handla.

Tysken: Jo vi har en Lidl, men den ligger så långt bort ...

2006-04-30 @ 15:40:48
URL: http://reflexion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback