En Simon har landat

En Simon har landat

 

Nio månader av celldelande, vändande, sovande, simmande och sparkande får vara nog. Jag kände att det var dags att komma ut ur mag-jacuzzin och slå hela världen med häpnad. Och här är jag, killen som gjort så att 16 407 491 holländare har blivit 16 407 492, samtidigt som 9 072 269 svenskar blivit 9 072 270. Marginell procentuell skillnad, visst. Men betänk då att folkmängden här i huset i Nijmegen ökat med 50 procent. Det ni.


Datumet? Onsdagen den 9 augusti 2006. Lägg det på minnet, alla där ute. Visserligen är jag ännu bara fem dagar gammal, men har redan utvecklat en faiblesse för mjuka djur och sköna sparkdräkter (och inte bara ljusblå för att jag är kille, rött och rosa går lika bra). Framöver lär det vara tuggbara leksaker och skitlånga bilbanor (med loop) som gäller. Bara så ni vet.


Simon Jozef Jonathan Ekvall var namnet, lägg även det på minnet.


Kommentarer
Postat av: HA

Ett ansikte med mycket personlighet minsann.

2006-08-14 @ 20:42:09
Postat av: eremo

Ja vad ska man säga. Vilken kille!

Postat av: Sofie

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ gud vad söt :)

2006-08-15 @ 16:05:51
URL: http://sofiesummer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback