Jag har vunnit 20 miljoner kronor

Jag fick det här e-brevet idag, från det välrenommerade Irish Lottery. Tydligen är jag en av de lyckliga vinnarna av en miljon trehundrafemtiotusen stirlingpund, närmare 20 miljoner kronor. Gissa om jag blev glad!

Jag har vunnit 20 miljoner kronor

Eftersom jag är slö av naturen gillar jag att det här spelbolaget meddelar mig när jag nu vunnit på deras lotteri. Jag är till och med så slö att jag inte ens deltagit i något lotteri. Härligt!

Jag ska strax skicka ett svar och säga hur glad jag är och hur mycket jag ser fram emot vinstpengarna. Det enda de ville veta var mitt kontonummer. Kan det bli enklare? 

Kommentarer
Postat av: HB

Hur mycke cash kommer du i framtiden att lägga på bullar efter denna storvinst? Bullfika varje dag kl.3 på jobbet?

2006-08-12 @ 14:53:40
Postat av: Erik

HB: Definitivt. Men bara lyxbullar. Med sånt där gult guck i.

Postat av: Arzu

Men e du säker på att de inte bara försöker lura dig? Min bror fick samma email men inte samma summa, lite mindre än din, å vi skickade email med frågor som vi undrade. Man e lite rädd för sånt vi vi har tidigare blivit utsatta och nästan lurade. Hur gick det då, fick du din vinst? jag blir väldigt glad om du skickar ett svar! Tackar..

2008-10-05 @ 15:07:56
Postat av: Lunchboxnews Politics

Hello, This site is a brilliant idea!

2009-04-21 @ 08:34:41
URL: http://lunchboxnews-politics.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback