Knäckt av golfen?

Nej, vägrar tro det. Spelade både lördag och söndag, med gott resultat måste jag tillägga. Lite krasslig i halsen sedan förra veckan, men jag trodde inte att det skulle bli några problem. Det blev det.

Ligger hemma i sängen idag, halsen gör ont och jag känner mig sjuk i hela kroppen. Det liksom värker i musklerna (jo, jag har faktiskt några sådana, fö er som tvivlar) och kryper i skinnet. Och det är så jäkla tråkigt att vara sjuk. Jag måste ha saker att göra hela tiden, annars blir jag stressad. Så nu ligger jag i sängen och kan inte göra något, hur stressande är inte det?

Krya på mig.

Kommentarer
Postat av: eremo

Krya på dig mannen!

Postat av: Erik

Eremo: Tenkjo!

2006-08-07 @ 20:14:47
URL: http://reflexion.blogg.se
Postat av: HA

Mes. Opp o hoppa. Kom igen när du har Sarkoidos.

2006-08-08 @ 12:02:07
Postat av: Sofie

Då är vi alltså två sjuklingar, jag ligger oxå nerbäddad.. så jag vet precis hur du känner! Krya På Dej!!! Kraam

2006-08-08 @ 14:16:29
URL: http://sofiesummer.blogg.se
Postat av: Erik

HA: Äh, gamla bindvävssjukdomar som sarkoidos ger jag inte mycket för. Ta en värktablett och gå och lägg dig.

Sofie: Nedrans sommarförkylningar... :/

2006-08-08 @ 14:46:02
URL: http://reflexion.blogg.se
Postat av: HA

Många värktabletter blev det. Själva vävnadsgojset kände jag aldrig av. Däremot ger det som spännande bieffekt att hand- och fotleder inflammeras - preciiiiis där man stödjer sig. Jag kunde således inte stå upp. Du vet när man blir sjuk och så går man genom cykeln "tokvarm, svettas, fryser"? Tänk dig det, gånger hundra. I tre veckor. Jag rekommenderar det inte som bantningskur, men det fungerar.

2006-08-08 @ 15:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback