"Vad håller Pablo Fransisco på med?"

Jag såg denna underhållande komiker för första gången för ett par månader sedan på ett halvtaskigt videoklipp på YouTube. Jag fastnade direkt för blandningen av ståuppkomik och imitationer. Lite Babben goes Parnevik, typ. Fast glöm gotländskan.

Men hans liveshow i Stockholm nyss missade jag. Men det gjorde inte den gode HA.
Men hans recension vittnar om att showen inte var alltför imponerande, åtminstone inte till en början:

"Den första tredjedelen av showen går faktiskt ganska dåligt. Han drar några tunna skämt om Jackie Chan som han drar ut nästan plågsamt mycket, och upprepar sig så mycket att jag nästan funderar på vad fan han håller på med."



Och nej HA, Island tillhör inte Skandinavien. Där ingår bara Sverige, Norge och Danmark. Inte ens finnarna får vara med och leka. Finland och Island tillhör däremot Norden.

Kommentarer
Postat av: HA

Jag har läst ett par andra bloggade recensioner av Pablo som inte alls nämner de problem jag hade, fast de har gått på lördagsföreställningen. Jag gick på fredagen. Kanske var han bara lite bakis.

Fast ingen gillade Jamal.

2006-08-28 @ 11:14:52
Postat av: Vemundtanja

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback