Elva kubikmeter borde räcka

Har just bokat en gigantisk elva kubikmeter stor släpvagn till dubbelflytten fredag och lördag. Jo, D ska ju flytta ur sin lägenhet också. Det är dit jag ska med mina grejer. Så här ser planen ut:

Fredag: Flytta D:s grejer till pappa S i Lundby. På kvällen storstädning.
Lördag: Flytt av mina pryttlar till D:s tomma och blänkande nystädade lya. Börja flyttstäda min.
Söndag: Ägnas helt åt fortsatt flyttstädning av lägenheten i Sörby. Rent ska det bli. Kul.

Hjältarna P och J har anmält sig frivilliga bära grejer på lördag. Stort, jäkligt stort. Sen blir det nyårsafton i röran på Nygatan. Med en hög chips som huvudkudde kommer jag att däcka i en vodka-och-Fanta-dimma strax bakom flyttlådan med blandade köksattiraljer.

Kommentarer
Postat av: J

Det jag ser fram mest emot är att få lyfta din 32" Widescreen..uj uj uj så skoj det ska bli

2006-12-28 @ 13:49:38
Postat av: Erik

J: Då reserverar jag den till dig. Jag hade tänkt att ta den själv tillsammans med P, men nu när ju anmäler dig frivilligt så kan jag ju inte tacka nej. Själv tar jag en paus och äter en kexchoklad medan du bär TV:n.

Postat av: HA

Vodka sa du?

2006-12-28 @ 14:16:23
Postat av: Erik

HA: Japp, vodka. Om du tar med en Fanta eller två är du välkommen på nyår.

2006-12-28 @ 14:52:23
URL: http://reflexion.blogg.se
Postat av: Alexanderelida

Great site and interesting informations. THX!

2009-08-11 @ 09:47:01
URL: http://alexanderelida.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback