Kryss som avslöjar vem jag är

Fick en sån därninga lista som man ska sätta kryss i av HA. Så nu har jag satt mina kryss i listan. Och nu vet ni ytterligare lite mer om mig.

Jag har...

(X) Rökt en cigarett 
(X) Druckit så mycket att du spytt
( ) Krockat någons bil
( ) Stulit en bil
(X) Varit kär
(X) Blivit dumpad
(X) Haft sex på offentlig plats
(X) Snattat
() Fått sparken
(X) Varit i handgemäng
( ) Smygit ut ur dina föräldrars hem
() Blivit påkommen av någon när du haft sex
(XXXXXX) Haft känslor för någon som inte känt lika
( ) Blivit arresterad   (i Sverige blir man inte arresterad, man blir häktad eller anhållen)
( ) Gått på en BLIND DATE
(X) Ljugit för en vän
(X) Skolkat
( ) Sett någon dö
( ) Varit till Kanada
( ) Varit till Mexiko
(X) Flygit flygplan
() Gått vilse
(X) Rest runt i Sverige
( ) Varit i USA  
(X) Simmat i havet
(X) Känt som du skulle dö
( ) Gråtit dig till sömns
(X) Lekt tjuv och polis
( ) Nyligen ritat med färger
( ) Sjungit karaoke
( ) Betalat för maten med enbart mynt
(X) Gjort något som du lovat dig själv aldrig göra
(X) Busringt
(X) Skrattat så mycket att någon dryck kommit ut ur näsan
(X) Fångat en snöflinga på tungan
(X) Dansat i regn
( ) Skrivit till Jultomten
( ) Blivit kysst under en mistel
(X) Sett solen gå ned med någon du tyckt om
(X) Blåst såpbubblor
(X) Grillat på en strand
(X) Gått på en fest du inte var bjuden till
(X) Åkt rullskridskor
(X) Åkt skridskor

Kommentarer
Postat av: David S - den fantastiske älskaren

Men gosse lille, jag blev faktiskt både bestört och ledsen när jag gick igenom din lista. Är det sant?
Min lilla gullesnutt, har du aldrig kysst någon under en mistel? Jag lovar härmed att jag så fort det bara går skall dra in dig under första bästa mistel och kyssa dig så hårt och intensivt jag bara förmår. Inte skall du behöva vandra genom livet utan att ha kysst någon under en mistel. Puss! /David S - den fantastiske älskaren

2006-12-10 @ 21:10:40
Postat av: Erik

David: Tack vännen för att du ställer upp för en stackars människa som gått miste om denna fantastiska upplevelse - att bli kysst under en mistel. Hedervärt att du är frivillig att rätta till detta problem, men jag tror hellre att jag äter upp femton kilo rostig taggtråd medan elva bulgariska tyngdlyfterskor sjunger strupsång under ledning av Magnus Sjögren.

Postat av: David S - den fantastiske älskaren

Ja förlåt så jävla mycket då.
Jag tar kontakt med M Sjögren redan idag. Han kontaktar dig snarast med en liten improviserad allsång i telefonluren. /D

2006-12-11 @ 09:09:37
Postat av: en saftkaka

ja..har du någonsin ätit en socka och gått in i en affär med en smörgås på huvudet?

2006-12-19 @ 15:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback