Helt slut

Det är märkligt det där med innebandymatcherna på söndagarna. Det verkar som jag spelar bättre när jag är riktigt trött, och helst, aningen bakfull. Märkligt. Borde ju vara tvärt om, tycker jag. Idag var jag både trött och lätt bakis och det gick skitbra. Heja mej.

Anledningen till huvudvärken: Utekväll igår, gned golvplankorna på Strömpis med en miljon andra människor. Ny taktik provad: Vi gick ut redan klockan 22.15 för att undvika köerna (det var ju lönelördag). Och det funkade hur bra som helst. Noll kö ute, noll kö i baren för första ölen, noll stress och härliga ytor på dansgolvet.

Samma taktik ska vi prova framöver också.

Men nu är det soffan som gäller. Och Palmedokumentär. Vilken i ordningen har jag glömt. Undrar vilken innovativ vinkel den har den här gången?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback