Med på kartan, liksom

Det är klart att man vill synas. Det är klart att man vill bli läst. Det är ju därför man har en blogg. Inte är det för att bara skriva av sig en massa skit i största hemlighet, inte. Nej, skiten måste spridas till andra. De är som de säger i reklambranschen: "Syns man inte så finns man inte".

Det är därför som jag placerat Reflexion på kartan. På
bloggkartan.se, närmare bestämt. Där presenteras bloggarna baserat på landets geografi. Beroendeframkallande sida, det där. Besök den.


Kommentarer
Postat av: HA

Hmm... ett par av de där bloggarna var inte ens Örebrobaserade. Jag får väl knappra in mig där och se vad som händer.

2006-07-06 @ 09:42:14
Postat av: Erik

HA: Marodörer. Låt oss bomba dessa icke-örebroares bloggar med meningslösa inlägg.

Postat av: HA

Nu har jag lärt mig att pinga bloggen också. Det låter lite kinky. Tror till och med att "pinga" är ett könsord på spanska. Vore ju ballt om man kunde få sina tidigare inlägg att registreras på de därna nyligen.se osv. Får lura lite på det.

2006-07-06 @ 10:07:19
Postat av: Juliusingelin

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2008-09-18 @ 08:53:07
URL: http://juliusingelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback