Mullvadstoppen 2

Efter en hård dag på jobbet har HA drygat ut sin ledning i den pågående turneringen i spelet  "The adventures of Dangerous Dave and Brutal Bob". Han har lyckats sula iväg stackars Brutal Bob hela 1542,5 meter tvärs över de böjlande gröna kullarna med de många mullvadshålen. Grattis HA, fortfarande i ledning!

Själv hade jag en inte lika lyckosam dag. Jag passerade inte 1000-metersstrecket en enda gång. Bunkern vid 325 meter såg till att så inte blev fallet. Kronberg och Parne har tydligen arbetat (hårt?) idag, alternativt tittat för mycket på tv-serier, för att deltaga. Alla är givetvis välkomna att vara med, men jag hoppas speciellt på dessa herrars närvaro i morgon.

Toppen således:

HA: 1542,5 m
Parne: 1197,7 m
Kronberg: 1186,1 m
Erik: 1061,4 m

Happy mole surfing!


Kommentarer
Postat av: eremo

1599.6 meter!!!
ville bara rapportera, och det var på tredje försöket
:)

Postat av: Erik

Eremo: Gudars! Bildbevis? Närå, här tror vi på varandra. Grattis, du toppar just nu mullvadsligan, listan uppdateras i morgon (när jag suttit hela natten och försökt komma över 1000 meter, spelade säkert 50 gånger idag och kom 850 som längst).

2006-07-14 @ 18:35:24
URL: http://reflexion.blogg.se
Postat av: Erik

ÄNTLIGEN! Efter fem perfekta mullvadsstudsar passerade även jag den magiska 1000-metersgränsen. Med råge. Biffen i röda trikåer landade på 1592,9 meter.

2006-07-14 @ 20:44:38
URL: http://reflexion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback