Städguden hör bön

Måste bara lyfta upp H:s svar på mitt förra inlägg, att jag inte orkat städa än. Visst hör Gud bön, och här är det ultimata svaret på allas våra städvåndor, speciellt i VM-tider (för den som tittar mycket på fotboll, alltså).
Det rör sig om en "Robomop" som helt automagiskt sköter städningen åt dig. Den åker hit och dit på golvet medan du själv ligger i soffan och käkar chips och tittar på alla fantastiska tv-analyser varför laget-vad-det-nu-hettes spel inte fungerade. Smart, eller hur?

Så här Robomoppen ut:

Städguden hör bön
Bild: power.se

Kommentarer
Postat av: GUD SOM HAVER BARNEN KAR

Mycket smart. Sade en man och drog sig baklanges langs jarnvagen och langtade efter att kunna skriva vissa bokstaver med prickar over. Nu ar det dags att runda av. Pa aterhorande, som man sager.

Mvh G S H B K

2006-07-03 @ 17:56:50
Postat av: Erik

Hej Gud! Jag visste inte att alla tågvagnar i östeuropa var utrustade med en dator med internetuppkoppling vid varje säte. Det var inte illa, må jag säga. Man skulle nästan kunna säga att östeuropéerna har kommit längre i tågutveckling än vad vi i Sverige har gjort. Här är det mest tåginveckling, och SJ sitter vid spakarna.
Hursomhelst kul att höra från dig, Gud! Eller "hora fran dig", som det blir på ditt nuvarande sätt att skriva. Jag önskar er en fortsatt trevlig resa och hoppas på att få läsa mer i er resedagbok (som ni naturligtvis har).

Pa aterhorande!

Postat av: Norrlands H

Städningen överlåter man till käringen (visst låter det bra, sen hur det är i verkligheten är en annan sak...)

Själv tänkte jag bygga en sån här, dom är snäppet fränare! http://www.automower.se/

2006-07-03 @ 22:46:09
Postat av: Erik

Norrlands H: Snacka går ju, som sagt :-) Jag ser fram emot bilder på den nykonstruerade "automowern". Eller varför startar du inte en "byggarblogg", där man får följa ditt arbete från ax till ... tja, limpa?

2006-07-04 @ 17:03:12
URL: http://reflexion.blogg.se
Postat av: Christian

Den kan inte funka vidare bra i hörn?

2006-07-18 @ 18:06:05
URL: http://www.christiankarlsson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback