Riktiga män som kramas

Dråsade ner i soffan runt klockan 20 igår kväll efter en lååång fredag på jobbet. Målet var det gamla vanliga: Zappa runt tills något intressant dyker upp (vilket det sällan gör, att man aldrig lär sig).
 
Och igår kväll, liksom mången kväll dessförinnan, hamnar man på
Discovery Channel som ändå (ibland) kan ha en del kul program. Men vad ser man? Jo, detta förbannat jävla ointressanta program Amerikanska Choppers som sänds varenda förbannade jävla kväll på bästa sändningstid. 

"Riktiga motorcyklar. Riktiga gräl. Riktiga män som kramas".

Så står det på kanalens hemsida om programmet. Men för bövelen. Finns det verkligen inget annat att visa? Eller är folk verkligen intresserade av amerikanska choppers och idioterna som tillverkar dem?

Sådant skit gör mig bara förbannad. Någon som sett eländet?

Kommentarer
Postat av: eremo

nä, eftersom jag oxå alltid stänger av den skiten.

Postat av: X

Hehe, tat lugnt E! Men visst, hur sjukt är det inte att ett par hobbymekare utger sig för att vara experter, å sen så ser man att dom lejer bort allt svårt arbete.. de e bara den där tank-knackarn som verkar vara en hantverkare.. men fan.. jag fastnar på dicovery channel ändå..

Har man tur får man se en glimt av Gudinnan Kari Byron i Mythbusters.. å då är allt gnäll regarding OCC glömt!

2006-06-06 @ 22:07:54
Postat av: Klara

Låter ju som ett säljande koncept det där med "riktiga män". De tycks ju vara ett utdöende släkte. Önskar dig en riktigt soft semester...

2006-06-06 @ 22:12:25
URL: http://bensgard.blogg.se
Postat av: H

Kolla på en dokumentär om Apollo 13 så får ni se riktigt riktiga män..

2006-06-06 @ 22:34:52
Postat av: Erik

Eremo: Jag har ju alltid sagt att du är en smart tjej.

X: Ja visst är det märkligt. Det enda de gör är ju att skruva ihop moppedelarna som andra tillverkar. Jönsar. Kari Byron? Jag ska hålla utkik efter henne :)

Klara: Riktiga män sysslar inte med motorcyklar. De spelar golf och äter sushi. Lycka till i Gbg! Finns det många golfbanor och sushibarer där?

H: På Apollo 13 fanns bara män av det rätta virket. Och vem behöver virke i rymden? Där kan ju inget brinna ändå.

2006-06-06 @ 22:52:48
URL: http://reflexion.blogg.se
Postat av: lia

Nu har ju inte vi den där kanalen å det är ju synd för det brukar vara mkt annat bra där... förstår heller inte riktigt inledningen;
"Riktiga motorcyklar. Riktiga gräl. Riktiga män som kramas".
Jag tror inte att det beror på den att/om folk tittar på programmet, kan ju knappast lägga grunden för ngn tittarstorm. Lät väldigt "beige"...

2006-06-07 @ 10:17:18
Postat av: eremo

har jag då aldrig hört...

2006-06-07 @ 12:19:18
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: lia

eremo: "har jag då aldrig hört..."

Var det riktat till det jag skrev?

2006-06-07 @ 12:54:09
Postat av: Erik

Lia: Nej, Eremo menade nog att hon aldrig hört mig säga att hon är en smart tjej. Något sådant skulle jag aldrig erkänna face-to-face, bara i skyddade konversationer som denna.

2006-06-07 @ 14:09:54
URL: http://reflexion.blogg.se
Postat av: eremo

Ja det var precis det jag menade, det som Erik skrev.

2006-06-07 @ 14:14:39
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: lia

Ahaaaaaaaaa....

2006-06-07 @ 14:58:48
Postat av: Patrickkaja

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2009-02-26 @ 14:56:47
URL: http://patrickkaja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback