Manlighet på släp

När det ska backas med bil och släp är det inte så mycket skickligheten som avgör om man ska ge sig på det eller inte. Det är prestigen. Och manligheten. Varför är det manligt att backa med ett släp? Eller är det bara något som jag fått för mig?

Hur som helst, jag la all prestige och manlighet på hyllan idag. Att backa med släp och svänga runt gathörn på snösmala cykelvägar mellan radhus är inte att rekommendera. Jag hakade av bihanget och knuffade det runt svängen, backade bilen intill, hakade på igen och körde nöjd och svettig därifrån.

Manligheten - Släpet: 0-1.

Tack J för all hjälp, guld värt.

Kommentarer
Postat av: David

Erik, du gjorde det enda rätta. Jag skulle gjort precis likadant, och det jag gör är alltid det rätta. (Men det vet du ju redan)

2006-03-09 @ 22:29:32
Postat av: eremo

omanligt...

Postat av: Erik

David: Tack, jag har lärt från den bäste. Mig själv.

Eremo: Shit.

2006-03-10 @ 11:07:57
URL: http://reflexion.blogg.se
Postat av: Beppe

Ett tips: lämna tillbaka körkortet. Omgående.

2006-03-10 @ 14:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback