Stenkakor, någon?

Jag har en bunt gamla stenkakor (vinylskivor om någon kommer ihåg dem, LP och singlar) att sälja. Välj och vraka bland fynden:

Singlar:
Lill-Babs (50 kronor), Gianni Meccia (80 kronor), Bobby Hackett (80 kronor), Robertino (50 kronor), Pino Donaggio (140 kronor) , Nora Brockstedt (50 kronor), Nico Fidenco (100 kronor).

LP:
Owe Thörnqvist (40 kronor), Östen Warnerbring (40 kronor), Harry James and his Orchestra (150 kronor), Ernie Englund with Hammond Ensamble (60 kronor), Delta Ryhthm Boys med Harry Arnolds Orkester (40 kronor), Delta Ryhthm Boys with Metronome All-Stars (40 kronor), Les Baxter (40 kronor), Glenn Miller and his Orchestra (70 kronor), Glenn Miller and his Orchestra (80 kronor), Artie Shaw and his Orchestra (80 kronor).

Eller alltihop för 800 spänn.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag köper rubbet. Du får 40000 inklusive en platta Bavaria. Tichan

2006-03-26 @ 20:34:34
Postat av: Boorken

Hej Tichan. Inte visste jag att du var så musikintresserad. Den enda musik som jag trodde att du lyssnade på var det ljuva klingande ljudet av ett slagskott i vänster stolpe. Men visst, 40000 och en platta Bavaria är ok.

Postat av: Tichan

Kovalev är den som ansvarar för musiken i omklädningsrummet, och tyvärr envisas han med att bara spela musik som en viss Scanner Cicret komponerat i sin dator. Tröttsamt tycker både jag och Gonchar. Men visst, jag har njutit många gånger av svenskarnas stolpskott. Det är sant. Tichan

2006-03-27 @ 23:50:17
Postat av: Scanner Cicret

Jag har inget minne av att jag har tillvärkat någon musikstycke som jag har sålt. Men jag skrev en dag i tiden bakot. Att Rixfm fick ta över den skrivna låten till att de själva fick ta över det blivande musikstycket. Det är en tanke mixning av: "Jag ska köpa vingar för pängarna" och "Evighetsmaskinen låten". Där det är ett barn som ställer frågor och en vuxen som besvarar. Vidare så tänker jag köpa ett programm som man kan klicka sig fram musikstycken.

2006-04-20 @ 11:43:40
URL: http://hem.passagen.se/scannercicret
Postat av: Niclasbettina

Greetings. This site is so full of information

2009-02-18 @ 11:49:27
URL: http://niclasbettina.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback