En fotbollstränare på besök

53486-39
Är det någon som är intresserad av fotboll här, månne? Någon som i så fall känner igen den trevliga figuren till vänster på bilden? (Den trevliga figuren till höger vet ni ju redan vem det är).

Oavsett vilket kan jag berätta att det är min kusin Lars-Olof Mattsson, numera assisterande tränare i allsvenska fotbollslaget Häcken. Han har tidigare tränat Degerfors och Västra Frölunda och varit förbundskapten för U21-landslaget.

Ikväll är han i stan för att spionera på Brommapojkarna inför en stundande kvalmatch. Vi träffades hemma hos mina föräldrar för en kvällsmacka.

Jag önskar lycka till med spionerandet. 

Kommentarer
Postat av: HA

Ja. Nej. Va? Häcken? Varför i hela friden döper man ett fotbollslag till Häcken? Dessutom misstog jag först dig för min äldsta kusin.

2006-11-02 @ 18:19:57
Postat av: David - den fantastiske älskaren

Jag känner varken igen mannen till vänster eller mannen till höger. Båda är för mig helt okända. Men han till vänster ser trevlig ut. Han till höger... Ja, vad fan ska man säga. Vederstyggligt ful. Ser ut som ett jävla skämt. Men man kan ju vara trevlig för det.

2006-11-02 @ 19:58:18
Postat av: Sofie

Jovisst är man intresserad av fotboll alltid =) Men jag känner tyvärr inte igen han till vänster, men däremot han till höger liknar någon som jag vet vem det är ;-) Ha En KanonHelg!!! Kram S

Postat av: lia

Ja, jag känner då definitivt igen båda trevliga figurerna. Konstigt vore det väl annars... :)

2006-11-04 @ 11:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback