En whiskey för 140000 kronor, kanske?

Ok, jag erkänner. Whiskey är inte min favoritdryck, men ett och annat glas slinker ner lite då och då. Jag håller mig mest till budgetsorter och skulle aldrig komma på tanken att köpa en dyr flaska bara "för att det är gott".

Men här har vi något för finsmakaren, tydligen.
En flarra Glenavon, obestämd ålder, till det facila priset av 140000 kronor. Som hittat. Inget man förfestar upp i glada vänners lag, precis.

Beppe, du som kan detta med whiskeys, sprid lite ljus över härkomsten av denna dyrgrip!

Kommentarer
Postat av: HA

Usch. Samt, fy.

2006-11-12 @ 14:31:22
Postat av: Kronberg

Tacka vet jag häxbrygd bakom Lundbykullen

2006-11-13 @ 11:41:38
Postat av: Erik

HA: Mestadels medhåll. Men som sagt, ett och annat glas slinker ner. Men gärna då en rökig och tjärsmakande jäkel.

Kronberg: Hehehehehehe, inget går upp mot det!

Postat av: Dum

Jag tycker det är roligt med den där halvrika snubben på Marstrand i somras. Han skulle impa på sina chefer och bokade VIPrummet på en farty fancy krog för 100 papp. Och så beställde han in den dyraste flarran de hade. Antagligen 100000 där också. Så hade nån cynisk jävel på skämt tipsat polisen om knark i VIPrummet. När snubben suttit inne på förhör några timmar och släppts hade skumpan mystiskt försvunnit och VIPrummet upptaget av B-kändisar... Life´s a bitch... Eller?

2006-11-14 @ 21:58:14
URL: http://dum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback