Ankan frågar om du har bröd

Ett bidrag från den av Bloggsverige mycket saknade Eremo. Hon vill sprida lite ljus och glädje i våra liv,  trots att hon avgått som bloggare själv. Här är hennes bidrag.

En anka går in i en bar och frågar bartendern: "Har du bröd?"
Bartendern: "Nej."
Ankan: "Har du bröd?"
Bartendern: "Nej."
Ankan: "Har du bröd?"
Bartendern: "Nej, vi har inget bröd"
Ankan: "Har du bröd?"
Bartendern: "Nej vi har inget jävla bröd här!"
Ankan: "Har du bröd?"
Bartendern: "Nej för FAN! Är du döv eller din JÄVLA IDIOT? Vi har inget satans bröd här! Frågar du om jag har bröd en gång till så spikar jag fast din jävla näbb i bardisken din irriterande jävel!"
Ankan: "Har du spik?"
Bartendern: "Nej."
Ankan: "Har du bröd?"


Kommentarer
Postat av: HA

Jag upprepar mitt namn här: HAHAHAHAHAHAHAHAHA

2006-10-18 @ 23:34:35
Postat av: HA

Jag upprepar mitt namn här: HAHAHAHAHAHAHAHAHA

2006-10-18 @ 23:35:03
Postat av: Agneta Ramberg

*Fnissar, tackar för en fin blogg och smyger ut igen*

2006-10-19 @ 09:21:38
Postat av: Erik

HA: Jag upprepar: HA. :)

Agneta Ramberg: Taack, det var kul att höra. Du är alltid välkommen tillbaka.

Postat av: Svenne

Äkta kul!

2006-10-20 @ 13:47:12
URL: http://www.rikner.se
Postat av: Jeppeanastasia

Follow your dreams, you can reach your goals.

2009-01-27 @ 14:08:48
URL: http://jeppeanastasia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback