Saker jag aldrig kommer att köpa, del 4

Saker jag aldrig kommer att köpa, del 4
Pappersrad - Änglapar
Pappersrader kallas ibland även för löpare. Dessa består av en serie av samma motiv som är tryckt på papp och är ihopvikt som ett dragspel. Raden med motivet kan man dra ut och exempelvis ställa på bord eller fönsterbräden. Eftersom trycket är på båda sidorna kan man även sätta upp dem på fönsterrutor, vilket kan bidra till en trivsam och ombonad känsla i hemmet.

Änglaparet består av sammanlagt 6 st enheter med en total bredd på 68,5cm och är 17cm hög. Varje enhet är ca 11,5cm bred.

34 kr


Den här kommer jag aldrig att köpa.

Kommentarer
Postat av: HB

Hell bent for leather.. jag må hålla me dig Mattsson.. for the first time..

2006-10-26 @ 07:48:30
Postat av: lia

...medhåll från min sida angående blästerkabin och allt var det var du aldrig skulle köpa. Inget jag heller skulle slösa pengar på! C tycker dock att en blästerkabin måste vara jättebra att ha... (Till vad då?!)
Ang pappersänglarna så måste jag säga att det är väl ett enda stort slöseri med träd, och inte att förglömma fruktansvärt fult.

2006-10-26 @ 21:17:11
Postat av: Jag hade ingen aning om att Guif var ett handbollslag

Jag tycker de var söta!

2006-10-26 @ 21:23:59
Postat av: Åsa

Aaah....vi får väl se..En liten flicka på sisådär 7-8 år skulle fullkomligt älska sin pappa om hon fick de bedårande änglarna. Believe U me, jag har varit en sån ;)

Postat av: Balderadriana

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2009-01-14 @ 07:09:23
URL: http://balderadriana.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback