Bowling på en onsdag

Bowling och julmat

Jag greppar mitt gröna vinnarklot under onsdagens bowling med NA-redaktionen. Det gick så bra att jag vann, med en poäng över en lätt frustrerad Fredik Carlsson på sporten. Hehe. Kom igen nästa år.

Bowling är egentligen inte min grej. Jag fattar liksom inte vad som är så kul med att kasta en skittung boll mot några vita pinnar. Vari ligger själva sporten? Men går det bra så är det ju kul. Fast jag håller mig nog till små vita bollar, både de med hål och och de utan.

Bilden är tagen av Cecilia Lönn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt bra ådror iallafall för PVK!! Tänk om alla hade så bra när man tog blodprover :)

2007-12-07 @ 21:54:14
Postat av: Erik

Den har jag hört förr :-) Jag lånade faktiskt ut mina ådror för ett par år sedan till min kompis Camilla som är sjuksyrra. Hon hade inte satt nål på ett bra tag och ville öva på mig. Ok sa jag. Problemet var bara att hon glömde stasa så när nålen var itryckt så flödade blodet rätt friskt... Hehe.

Postat av: Cecilia

Tänk att jag lyckades ta en sån tuff bild! För bowlingen lyckades jag ju inte lika bra med.

2007-12-19 @ 10:16:32
URL: http://cecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback