Så det blev Winnerbäck ändå

Så det blev Winnerbäck ändå

En ren lyckträff gav mig chansen att se Winnerbäck i Örebro igår kväll. Efter att ha klantat till beställningen på nätet (det fanns biljetter när jag tittade första gången, men bestämde att köpa dagen efter ... då var de tokslut) kom kollegan och Meny-projektledaren Marita Johansen med ett jobb som en räddande ängel. Hon skulle egentligen själv ha gått dit och snackat med folk efter konserten, men "är inget stort Winnerbäck-fan och skulle helst slippa". Då var jag inte sen att genast erbjuda mig själv att göra jobbet istället. Tack Marita!

Här är materialet som producerades av Menyredaktionen under kvällens konsert.

Konserten var vansinnigt bra. Jag har visserligen inte hunnit lyssna in mig så mycket på nya plattan, men tack vare att han spelade en hel del äldre låtar också så trivdes jag som fisken i handsken. Eller handen i vattnet. Eller nåt. Minus till publikhavet som hade svårt att klappa i takt.

PS. Beklagar den undermåliga bildkvaliteten. Jag stod längst bak med med mobilkamera.

Kommentarer
Postat av: Sara

Men sånt är ju trevligt, när folk "helst vill slippa". Så får man gå på baluns och samtidigt känna sig lite schysst som ställde upp och lät den där andra stackaren "slippa". :)

2007-12-06 @ 10:56:27
Postat av: Anonym

Ja, det var ju kul för dig. Verkligen jättekul. Bra jobbat. Superduperkul. Fiiint, Erik. ;-)

2007-12-06 @ 12:01:44
Postat av: countrychick

Men jag är ändå glad för din skull att du fick gå...Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback