Emma dansar (nästan) med Persbrandt

Emma dansar med Persbrandt ... nästan

Emma Patel, reporter på NA under förra året, har bytt den högst oglamorösa tillvaron på tidningen mot kändisvärldens välkammade salonger. Typ. Hon har i alla fall medverkat som statist i filmen
Beck: Flickan i jordkällaren.

Här, vid den röda pilen, syns Emma dansande foxtrot medan Mikael Persbrandt och Stina Rautelin just fått ett sms mobilsamtal från Martin Beck, eller ja, Peter Haber.

Uppdatering: Tack, mina uppmärksamma läsare. Martin Beck skickar inte alls något sms, han ringer kollegorna på polisbalen.

Kommentarer
Postat av: eremo

jag som oftast har ögonen med mig missade henne totalt när jag såg filmen, men däremot läste jag ju så klart repet i söndags.
Beck är på väg utför, tacka vet jag Wallander.

Postat av: Peter

Såg filmen i lördags,men är skeptisk att det är ett sms de fick. Är ganska säker på att Beck ringer sin kollega. :)

2007-01-30 @ 14:30:46
Postat av: eremo

ja nåt sms är det då icke!
precis som du säger Peter, Beck ringer.
tror du på fullaste allvar Erik att den gamle stofilen Beck skulle klara av att skicka ett sms?

2007-01-30 @ 16:15:37
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Beppe

Kan någon verifiera ryktet om att Emma Patel ska spela Bondbrud i nästa film?

2007-01-31 @ 12:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback