Tävlingsdag 1

Idag börjar den så kallade "semestergolfveckan" på Mellringe golfklubb. Varje dag en ny tävling. Jag ska spela idag, tisdag och torsdag. Jag är bara med så att ingen annan ska behöva stå med skammen av att ha kommit sist. Hoppas bara att regnet håller sig borta. Wish me luck.


Uppdatering: Regnet öste naturligtvis ner. Tonvis, rätt ner i huvudet på mig. Nu står skorna på tork på min diskbänk. Men det gick bra. Jag kom trea i min klass och vann en fin bärbag. Och nej, det är inte en väska att ha blåbär eller andra typer av bär i. Man bär den, på ryggen.

Kommentarer
Postat av: lia

*lyckospark*

2007-07-09 @ 11:15:36
Postat av: Tich

Om det bara ar du som ar med kniper du val iofs aven forstaplatsen.. Grattis, salunda!

2007-07-09 @ 11:22:57
Postat av: Bodil

Jaså, spelar du golf! Det var lite oväntat :) Hoppas det går bra för dig!!!
Själv räknar jag ner till semestern. Torsdag kväll är det Metallica på stadion och fredag morgon bär det av på bilsemester mot Italien. LÄNGTAR!!!!
/Master of Puppets

Postat av: HA

Regn blev det. Illa! Bli inte förkyld nu.

2007-07-09 @ 12:15:14
URL: http://www.heltperfekt.com/glob
Postat av: Erik

Lia: Tack, det hjälpte uppenbarligen!

Tich: Ja förvisso, men jag vill se saker lite bakifrån.

Bodil: Härligt med semester. Hoppas det blir en bra konsert med den där orkestern. Och en likaledes bra biltur!
:-)

2007-07-09 @ 21:31:06
URL: http://reflexion.blogg.se
Postat av: Lena

Heja Erik, grattis till 3:e platsen. Här i Svallet öser det oxå ner. Trist, men helt okej när jag ändå sitter inne på jobbet. Semestern börjar på fredag!

2007-07-10 @ 09:28:34
Postat av: Tich

Go Leffe, go Leffe, go Leffe!!!

2007-07-10 @ 10:31:43
Postat av: Dreamteamparty

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2010-01-04 @ 09:08:21
URL: http://www.dreamteamparty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback