Hyllning till arga lappar

Hyllning till arga lappar Arga Lappen är en blogg som frossar i de där små subtila budskapen man stöter på i köket, i tvättstugan, på parkeringsplatsen; ja i princip överallt där människor delar utrymme.

Så lyder inledningen till beskrivningen av den kuliga sajten Arga Lappen. Kolla in den, klart värd ett besök. Helt otroligt vad folk skriver.

Jag fick dessutom in min bild på den smått fantastiska bilden på avstavningen ("pappershan-dduken") från Sveaskolans jumpasal. Kul kul.

Kommentarer
Postat av: majjanw

Festliga bilder och rolig läsning!
Är det dina katter? Min katt får stå modell till många av mina bloggar också :)
Ha en bra Fredag!

Postat av: Erik

majjanw: Tack för det! Ja, det är "mina" katter, jag är jourhem åt dem till de hittar permanent boende någonstans. Kanske här, kanske där. Ha en bra fredag du med!

2007-06-15 @ 16:57:40
URL: http://reflexion.blogg.se
Postat av: Lisette

Phu, fått mig ett gott skratt klockan tre på natten efter att kikat in här och fått tips om sidan .
Värt att tacka för! (;

2007-06-25 @ 02:55:29
URL: http://ettsil.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback