Psykopater på bio

Kollegan A var på bio i helgen och råkade ut för en ljud-psykopat som inte tålde att någon lät det allra minsta under filmen. Hysteriskt roligt. Här är ett utdrag ur A:s blogginlägg om upplevelsen. Eller nerlevelsen kanske.

Än så länge är jag inte med i matchen, men när jag en bit in i filmen tog en klunk vatten i en medhavd flaska så börjar människan stöna och stampa i golvet. Det var kranvatten så det enda som lät var ett litet knäpp från korken. Jag tänkte inte så mycket på det men när mönstret upprepade sig vid varje klunk jag tog blev jag rätt irriterad. Sista gången klämde han återigen ur sig ett "va fan?" och - igen - stampade i golvet.


Läs hela A:s blogginlägg.

Kommentarer
Postat av: Fabian

Tänk vad det finns idioter... han förstörde filmen bara mer ju börjar skrika och sånt....

Postat av: Patrickvilja

Hello admin, nice site you have!

2008-10-14 @ 09:45:04
URL: http://patrickvilja.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback