Spindelmannen finns i verkligheten

Ända sedan jag var liten grabb har jag trott att Spindelmannen bara fanns i serierna och i filmer. Men nu vet jag att superhjälten är högst verklig. Se bara bildbeviset här till vänster. Fotot är taget idag på Mellringe golfbana, där Spindelmannen varit och skjutit mer än bara golfbollar. Jag vågade inte röra nätet för då hade jag nog klibbat fast tills Stålmannen kommit och räddat mig.

Uppdatering: Chattade nyss med HA på MSN som gjorde följande skarpa reflexion:

Erik säger:
Å jag har fångat bildbevis på Spindelmannens existens.


HA säger:
Intressant, har funderat på det där. Han svingar sig runt i staden och skjuter nät som lianer. Måste ju hänga nät överallt. Eller åker han runt och städar ibland?


Kommentarer
Postat av: Marina & Eda

HejHej..hur gör man en sådan kalander du har vissa har & vissa inte .. Kan du beskriva hur man gör ?

Postat av: Erik

Marina & Eda: *gnisslar tänder* Man gör den inte, den bara fanns där.

2007-06-06 @ 17:39:46
URL: http://reflexion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback