Läsarna vill ha mer

Jag har en lyckosam sits som bloggare på det stora världsomspännande datornätverket internet: Mina läsare börjar bli otåliga om jag skriver för sällan. Lyxproblem årgång 2007. Så här skriver Flemming i en kommentar till förra inlägget:

Postat av: Flemming

Dags för nytt blogginlägg, reflexion.

2007-mar-22 @ 02:54

Tack Flemming! Du gav mig en liten puff i rätt riktning när min skrivarinspiration trutigt de senaste dagarna. Allmänintresset för det valda ämnet i detta inlägg är väl diskutabelt, men jag tycker att det är kul.

Kommentarer
Postat av: HA

Jag kollar flera gånger om dagen efter nya inlägg. Är det du som bloggar långsamt eller jag som saknar saker att göra?

2007-03-22 @ 09:49:32
Postat av: lia

Håller med föregående talare... Så frågan kvarstår; Är det du som bloggar långsamt eller jag som saknar saker att göra?

2007-03-22 @ 10:43:15
Postat av: agardh

du kan ju alltid berätta hur det går för dina två inneboende.....kanske det är de två som tar all din tid!

2007-03-22 @ 11:46:45
Postat av: Erik

HA: En kombination av bägge, kanske.

Lia: En kombination av bägge, kanske.

Agardh: Bra idé!

Postat av: Anna

Håller med Agardh :-)

2007-03-22 @ 14:17:10
URL: http://ambizz.blogg.se
Postat av: eremo

eller så kan du berätta hur din bil mår, hur blodgivningen går och om du har förhoppningar på att slå hole-in-one på hål 15 i år!??!

2007-03-22 @ 14:43:59
URL: http://eremo.blogg.se
Postat av: Erik

Anna: Då är ni två. Dags för uppdatering strax.

Eremo: Jag gör bara hole-in-one på det nittonde hålet, efter rundan. Bilen mår bra, behöver tvättas och bytas vinterdäcck på. Blodgivningen går... tja, inte så fort?

2007-03-22 @ 17:24:43
URL: http://reflexion.blogg.se
Postat av: Flemming

Så ja. Det tar sig, som flickan sa. Go Erik go Erik go Erik!

2007-03-22 @ 19:47:42
Postat av: Scanner Cicret

Namn: Scanner Cicret
Bästa platsen på jorden: Västerhaninge, Tempelvägen.
Bästa surftips: Den ligger någonstans innuti mina favoriter
Drömmer om: Bli totalt av med Schizofreni.
Favorit-tvprogram: Knight Rider
Favoritbil: En vit orginal av: Audio 100.
Favoritbok: Bibeln 2000 och Mormonsbok.
Favoritdator: Commodore 64k, där vbissa sys koder innehåller kompletta spel, som man ändast behöver finputsa på.
Favoritdjur: En himelske faders korsning på en Tiger och en Jaguar.
Favoritdryck: 33cl Julmust eller 33cl Påskmust blandas i med en liter 1.5% fet Mjölk = Mulk.
Favoritfik: En pubb, någonstans mellan Våghustorget och Stortorget inuti gågatan.
Favoritfilm: Schinfiction, tecknat eller animerat
Favoritkläder: Gul kepps, vit tjorta, röd jacka, blåa byxor, vita strumpor, Ecco skor.
Favoritmat: Inte oliver, men sedan har jag många favoriter, som exempelvist Rabarbertårta.
Favoritmusik: Klassit + Trummor + Syntisiser + Thecno + Rock = ?
Favoritradiokanal: http://www.rixfm.com
Favoritspel: Strategirollspel och annat strategi.
Favvoritfärg: Svart, vit, röd, gul, grön, blå, orange.
Går i sömnen: Har hitils vaknat av att ståendet i sängen och sparkat in i väggen.
Har på mig just nu: Vit tjorta, bantningsbyxor, hängslen, vita strumpor, svarta Ecco tofflor.
Hemort: Örebro, där vad idrottsvägen ingår för bostadsimråde, har jag ännu ingen aning om.
Hemsida (URL): http://hem.passagen.se/scannercicret/index.html
Hobby: Leta på internet
Hårfärg: Valon svart = brun i håret, när jag har varit i solen för länge.
Högsta önskan: Att schizofrenin försvinner från min kropp.
Intressen: Läs vidare på min hemsida.
Kammar håret: När jag känner mig förtjust i någon.
Kompisar: Efter 7592 stycken, tappade jag räkningen på internet kamrater.
Min idol: Knight Industriual Two Tausen = KITT
På söndag ska jag: Försöka hålla mig till reliskösa acktiviteter, till exempel att hjälpa min nästa nogrannare.
Senast köpta skiva: Mr music hits nummer 8.
Senast sedda film: Herby fulltankad.
Skonummer: Skall bara titta under den skon jag har, jodå 44.
Tror på evig kärlek: Jopp.
Tror på spöken: Djävulens anhang vill mer än gärna göra sig synliga.
Tror på ufon: Computer Driver 3000, där tiden från maxfart till noll, ej kunskap om ännu.
Tycker om: Att leva i en viss harmoni med sina runnetvänner.
Vill kunna: Akademisk svenska, akademisk Engelska, akademisk mattematik.
Vill åka till: Till Stockholm någon gång ibland med en kompis.
är bra på: Göra misstag och ser knappt vad pekfingret befinner sig på tangentbordet.
ålder: Född 1974-06-20 klockan 02:10 ungefär.
åt till frukost imorse: Ärtsoppa och pankakor.
ögonfärg: Svart pupill, nötgul fyllnad, en grön ring i ytterkanten.
önskar mig i julklapp: Ett musikprogram där man kan klicka fram hur man vill att musikspåret ska låta.
Hittade hit genom: Admistratören

2007-03-22 @ 21:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback