Luras han i mailet, eller inte?

Jag har sett dåliga försök till att lura folk i diverse mailutskick, men detta måste väl ändå tillhöra ett av de sämre. Jag vet förresten inte om personen bakom faktiskt vill luras: Det är så uselt skrivet att jag knappt begriper det.

Mitt känt är den Donald salighet- och I-förmiddagen som postar på vägnar av
RENA KONSTGALLERIER för att posta en annons på JOBBSYSSELSÄTTNINGSTILLFÄLLET
som är tillgängligt i vår lokaltextil producera företaget för posta av SALAR
som är managerial, den REPRESENTATIVA REVISORN. Jag önskar min annons för
publicantion som skriftlig nedanför: Som del av vår utvidgningsprogrammme
söker efter en litet företag chefer och försäljare för konto för deltidarbete
hemifrån , betalar det Euro 1900 en månadplus gynnar och tar endast lite av
din tid. Behaga kontaktar oss för mer specificerar. Krav - bör vara en
Literate dator. 2-3 timmar tar fram till internetweeklyen. Måste äga rum över
18 myndiga år. Måste vara effektivt och hängivet. Om du intresseras och
behöver mer information, behaga överför e-post till xxxxxx.

Kommentarer
Postat av: HA

Man bara måste älska maskinöversättningar. Jag har en "Anvisning till såg med laser.pdf" som är helt underbar.

2007-03-30 @ 23:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback