Var finns de bästa syltorna?

Var finns de b?sta syltorna?
Billig bärs, noll köer och sjaskig mat. Det är väl defintionen på en redig sylta. Men var finns de?

Min gamla klasskompis Bodil Persson (eller Pigan som hon kallar sig som syltareporter) har startat sajten syltor.se där ett gäng hängivna stollar listar Sveriges bästa sjabbhak.

Än finns bara syltor i Stockholm och Sundsvall med i listan, men jag antar att fler är på gång. Själv har jag besökt två av dem: Larssons Corner och Daltons Saloon i Sundsvall.

Uppdatering: Syltor.se har fått sig en egen länk här i högerspalten. Det kostar en bärs, Bodil.

Kommentarer
Postat av: Bodil

Erik, när du kommer till Sthlm nästa gång så ska jag bjuda både på bärs och en shotsbricka :o)

/Bodil

Postat av: Erik

Bodil: Grrrrrreat!

2007-03-07 @ 15:41:37
URL: http://reflexion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback