Sjuk? Jag? Inte då.

Kände mig frusen i sängen i morse när katterna väckte mig vid halv sju. Jag drog över mig ett extra tjocktäcke och somnade om till halv tolv. Men i halsen fanns en irritation och i huvudet en lätt värk som har hållit i sig hela dagen. Det finns bara en bra medicin för detta: En och en halv timme på en innebandyplan.

Så nu, efter en och en halv timme på innebandyplanen, har jag ... hmm fortfarande lite ont i halsen och en lätt huvudvärk. Men det blir bättre i morgon, det blir det alltid.

Kommentarer
Postat av: Cosmic Moose

Wow, vilken motivation att ta sig upp vid morgonkvisten och spela innebandy det första man gör! Impresive! ;)

Postat av: hanna

men herreguuuud... ska man bli arg det första man blir på dig när man kommer tillbaka!? jag säger då det, karlar!!!

2007-11-26 @ 23:15:22
URL: http://hannet.blogg.se
Postat av: Kjetiliqra

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2008-12-11 @ 13:11:31
URL: http://kjetiliqra.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback