Jag som "70-åring"

Bild: 70-åring

Ett
större välkänt pensionsbolag har en annonskampanj på nätet där man kan få se hur man själv kommer att se ut som 70-åring. Kul tänkte jag och testade.

Och resultatet? Hm. Ja inte ser jag då ut att vara 70. Jag ser ut att vara fotograferad med en 1-megapixelkamera, utskriven på ett dåligt fotopapper som man lagt i ett lutbad en månad, stampat på det med spikskor för att sedan fotografera av det igen med samma sunkiga kamera.

Bluff och båg är vad det är. För ser jag ut så där när jag är 70, då ska jag nog runda av vid 69.

Kommentarer
Postat av: HA

Hahaha, vad värdelöst!

Postat av: Tichan

Leif. Grejen är ju den att du faktiskt ser ut som vore du 70 bast redan idag. Faktum är att varje gång vi två ses tillsammans och nån ser oss får jag nästan alltdid sedan frågan om det var min farfar eller möjligtvis gammelfarmar jag var ute och gick med.

2007-10-09 @ 00:04:01
Postat av: Erik

HA: Amen.

Tichan: Jaså är det därför folk kommer fram och erbjuder mig en rullator, reser sig upp på bussen och pratar högt i min närhet... Nu börjar det klarna.

2007-10-09 @ 09:10:26
URL: http://reflexion.blogg.se
Postat av: HB

Hur ser du ut vid 1 respektive 100 då? de va int så mkt skillnad mellan 30 å 70 tycker jag.. mest färgen..

2007-10-09 @ 15:06:53
Postat av: countrychick

Shabby!
Jag gjorde en sån där transformering på mig själv för ett par dagar sedan och kan bara hålla med att det är för sjavigt gjort.

2007-10-09 @ 15:23:51
URL: http://countrychick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback