Kunde inte hålla mig

Kunde inte hålla mig

Jag tyckte till en början att det var rätt skoj att vänta till onsdagar och torsdagar på att nästa Heroes-avsnitt skulle sändas. Det kändes lite som "förr i tiden" (nej, gammal är jag inte, men jag kom inte på något bättre uttryck) när man förväntansfullt såg klockan ticka allt närmare programmets starttid.

Men jag föll till föga. Nu är det inspelade avsnitt från USA som gäller. Igår såg jag avsnitt 15 och 16 och det är bara hur bra som helst. Idag kan det bli ytterligare ett.

Jag är väl för modern helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: countrychick

Modern? Otålig kallas det och det är en dålig vana ;-)

Postat av: HA

Välkommen till mitt liv med alla tv-serier någonsin de senaste 10 åren. Aaagh.

2007-10-16 @ 14:42:46
URL: http://www.heltperfekt.com/glob
Postat av: Maria

Svar: Oj, förlåt, var det dina ägor jag klampade runt på? Jag tyckte väl att där måste bo en ung välbergad, kultiverad ung man...
Jag stod länge och väntade vid fiket :-( Om jag bara visste att du satt där i nån av stugorna med kokkaffet på plattan.. :-)

2007-10-16 @ 14:53:11
URL: http://Majjanw.blogg.se
Postat av: Tich

Nördo.

2007-10-16 @ 16:45:36
Postat av: maria ,igen

VälbÄrgad..menade jag ju!

2007-10-16 @ 17:16:59
Postat av: Erik

Countrychick: Så kanske det är ja :-)

HA: Jag ser det som tidsbesparing. Jag ser avsnitten när jag har tid, så får jag tid över till allt annat jag vill göra. Perfekt!

Maria: Jodå, mina ägor var det allt. Men klampa på du, jag äger ju halva länet där borta känns det som. Knacka lätt på någon av de 634 fönsterrutorna nästa gång du går förbi bara!

2007-10-16 @ 23:08:29
URL: http://reflexion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback