Första matchen

Första matchen

Det är ju helt otroligt. Det har gått nästan en hel allsvensk säsong och jag har inte satt min fot på en enda ÖSK-match. Och då bor jag ändå fem minuter från arenan. Jag har sett folk hela våren och sommaren strömma till och från matcher, men aldrig kommit mig för att gå själv.

Förrän i kväll. ÖSK mötte Helsingborg och vann med 4-3. Kul med många mål och bra spel. Och så var det ju strålande väder också. Nästan 20 grader och regnfri himmel.

Nu ska jag bara gå på lite andra sportmatcher också, som LIF Lindersberg i handboll till exempel.

Och idag var jag trigger happy:
Fler bilder från ÖSK-Helsingborg på Flickr.

Kommentarer
Postat av: Paranojan

Saker jag aldrig kommer att köpa, del 1: Biljett till en ÖSK-match.

2007-09-25 @ 00:16:51
Postat av: HA

Paranojan: Amen, broder/syster.

Postat av: maria

Svar: Låter toppen! Men du ligger ju hästlängder före , med dina bra bilder på Flickr.. :)
Så ut o fota nu så att jag har nåt att inspireras av!
Ha det gott!

2007-09-25 @ 09:29:15
URL: http://majjanw.blogg.se
Postat av: hanna

Det är ju det jag alltid sagt, sport är roligt och ännu roligare live! Glöm inte Örebro volley på din sportturné under hösten!!

2007-09-25 @ 13:31:46
URL: http://hannet.blogg.se
Postat av: Beppe

Sportmatch är kul.

2007-09-26 @ 09:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback