Reflexion går i garage

Man skulle kunna skylla på att jag har drabbats av så kallad bloggtorka, att jag har dåligt med inspiration och idéer. Man skulle också kunna säga att jag har tröttnat lite på bloggandet. Därför går Reflexion i garage ett tag, parkerar sig på uppställningsplaten för bloggar med torka.

Första inlägget publicerades den 14 januari 2006 och
handlade om våra sushirutiner på tisdagarna. Det är över två och ett halvt år sedan. Tiden går fort när man betraktar den i backspegeln.

Kanske kommer jag återuppta bloggandet igen om ett tag, eller så gör jag det inte. Vi får se. Under tiden kommer jag hur som helst att fortsätta fotografera och bilderna publiceras på Flickr och på Fotosidan.se.

Fridens liljor!

Kommentarer
Postat av: hanna

Sov gott =)

Postat av: Svenne

Tråkigt, men förståeligt. Tack för alla glada skratt och roliga inlägg under åren. Hoppas man får höra dina reflexioner på annat säät!

2008-08-28 @ 12:46:39
Postat av: lia

Synd synd.. Erik hur ska vi nu överleva?! ;) Får hoppas att du kommer till sans snart igen.. ;)

Allvarligt så förstår jag dig, det är inte alltid man har något att säga.. Men jag har iaf haft roligt när jag läst det du skivit hittills.

kramar.

2008-08-29 @ 23:34:17
Postat av: Doc

Nu har det väl gått tillräckligt lång tid?

2008-10-08 @ 09:37:11
URL: http://skargardsdoktorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback