Första stegen i Västerås

Jag var i Västerås idag på ett jobbmöte på VLT. Och på väg till redaktionen insåg jag att jag nog aldrig satt min fot i Västerås tidigare. Helt säker är jag dock inte, det kan ju tänkas att jag varit där med mina föräldrar när jag var i mina yngsta år. Jag antar att mamma kommer att upplysa mig om så är fallet nästa gång vi ses, hon läser nämligen min blogg varje dag. Duktig mamma!

Tyvärr såg jag inte speciellt mycket av stan idag. Det var en kort promenad från parkeringen till tidningshuset. Men jag har länge ansett att man bör utforska städerna runt Örebro som ligger på en dagstripps avstånd. Att lokalturista är nämligen ett högst underskattat nöje.

Kommentarer
Postat av: hanna

alltså, om du aldrig varit i "stan" tidigare så har du inte missat nå. Mer opersonlig stad än Västerås får man leta efter. btw, hört om ölfestivalen på pressklubben?

Postat av: Erik

Ah. Är stan så rolig? ;-) Jo jag hörde om ölfestivalen! Sugen på att åka dit?

2008-02-21 @ 23:13:39
URL: http://reflexion.blogg.se
Postat av: hanna

belgisk öl och musslor är väl knappast nåt man tackar nej till... :)

2008-02-22 @ 00:02:38
URL: http://hannet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback