En gaffel kort

En gaffel kort

Jag känner mig mer eller mindre tvingad att fullfölja min påbörjade tradition att lägga upp halvkackiga (nej fel, helkackiga) bilder från diverse framträdanden jag besöker. Denna gång är det gårdagens show med Henrik Dorsin på Hjalmar Bergmanteatern (eller tiiijaaatern som det uttalas om man är lite kulturell) som avbildas någonstans där bakom pixlar, sudd och obalanderat ljus.

Showen, som heter "Godkänd kvalitetsunderhållning", var vansinnigt kul. Smart humor, bra sånger och fyndiga texter. Jag visste inte att Henrik Dorsin hade så många strämgar på sin lyra. En man klart värdig ett
Karamellodiktstipendie.

Ja vissta ja. På bilden framför Dorsin och bandet en trubadurlåt som handlar om våndan att vara en gaffel kort vid en middagsbjudning. Därav rubriken.

Kommentarer
Postat av: Mani

Men hallå! Vem bryr sig nu när du skaffat katter igen? Jag kräver kattbilder och detaljerade berättelser om de små knytten.

2008-01-27 @ 23:19:18
Postat av: Lord Siriuz

Såg den igår, riktigt jäkla rolig, "En gaffel kort" var helt klart bäst, far min ramlade närpå av stolen.

2008-03-08 @ 09:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback