30 mil på cykel

För en tid sedan var mina kompisar Sven och Ola här i stan för att cykla Hjälmaren runt. 15 mil på hoj. "Som en uppvärmning", sa dom. Förra veckan cyklade Sven uppvärmningsrunda nummer två: Siljan runt. 17 mil på samma sadel.

I morse gick starten för det riktiga loppet, det uppvärmningen syftade till:
Vätternrundan. De båda gav sig iväg runt klockan 03 i morse/natt och ska hoja i typ 12-13 timmar. Jag önskar dem all lycka till och hoppas att de inte får för många flugor i munnen längs vägen.

Just idag är jag rätt nöjd över att sitta på en soft kontorsstol.

Kommentarer
Postat av: hanna

Om exakt ett år är det jag som ska trampa runt Vättern och få skavsår både här&där. Men när jag rullar i mål i Motala har jag avverkat 3 av 4 delar i Klassikern. Om det är om ett år alltså...

Postat av: Sara

Ojojojoj... Stackars deras rumpor!

2008-06-14 @ 21:42:48
URL: http://frodis.blogg.se/
Postat av: Mikkelalva

Great site and interesting informations. THX!

2008-11-24 @ 08:58:09
URL: http://mikkelalva.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback