Dagen då mobilen dog



I morse fungerade den perfekt. I förmiddags likaså. Det gick att ringa, smsa och till och med skicka ett mms med den.

Men vid lunchtid hände något. Två sms gick inte att skicka så jag tänkt boota om den, som det heter på fikonspråk. Starta om den, som det heter på svenskspråk. Men den gick inte igång igen. Skärmen bara blinkar sakta vit, svart, vit svart. Enda sättet att stänga av den helt är att ta ur batteriet.

Är detta slutet för min mobil? Är det död nu? Jag ska i alla fall ta den till mobildoktorn i morgon och se om den inte kan få en penicillinkur eller något.

Jag återkommer med mer info.

Kommentarer
Postat av: Beppe

R.I.P.

2008-06-04 @ 08:52:29
Postat av: Maxfatima

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback