Jakten på den bruna skinnjackan

Först: Det blev inget frieri på skottdagen. Kanske får börja med en flickvän först. Ja, så får det nog bli. Men min kollega Pelle blev friad till. Störtskönt!

Sedan: Jag har fått för mig att jag vill ha en brun skinnjacka. Jag är lite trött på min nuvarande svarta dito och behöver en ny att byta av med. Jag har börjat med att scanna butikerna i stan, men utan större framgång. "Jaha?" undrar ni. "Vad rör det här oss?"

Jo, det är just här som ni kommer in, läsare. Ni ska tipsa mig var man hittar en brun skinnjacka. Utan muddar. Figursydd gärna. Ny eller begagnad spelar ingen roll. Patina är fint. Så skicka in era tips. Jag lägger ut resultatet på bloggen (och säket en fin bild på mig och jackan om jag hittar någon).

Kommentarer
Postat av: HA

70-talet ringde. De vill ha tillbaka ordet "störtskönt" och hälsar även att de har skinnjackan du letar efter.

Postat av: Erik

HA: Har du något nummer till 70-talet? Jag vill förhandla om priset.

2008-03-03 @ 22:59:16
URL: http://reflexion.blogg.se
Postat av: Maria

Jag tror att myrorna är ett bra ställe att hitta en skinnjacka på. *L*
Lycka till med ditt letande..

2008-03-05 @ 18:20:32
URL: http://mumlan68.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback