Saker jag aldrig kommer att köpa, del 8

Bild: Montörvagn

MONTÖRVAGN JUSTERBAR

Med mjuk och skön stoppning. Finns med eller utan en justerbar nackkudde för bästa komfort. Perfekt för bilverkstaden eller garaget. Ram av fyrkantsrör och 6 st svängbara hjul. Med justerbar nackkudde.
Mått: 1030 x 440 x 120 mm.

Kampanjpris: 833 kronor.

Den här kommer jag aldrig att köpa.

...men vänta nu förresten. Är inte detta den perfekta extrasängen till lägenheten? Platt och på hjul, oerhört praktiskt att bara rulla den under sängen när den inte används. Fast det klart, då får jag först skaffa vänner som är max 103 centimeter långa.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha :D Pyssling kompisar!

Postat av: Sara

En sån ska jag köpa! Tänk så praktiskt att glida runt på hemma när man är bakis. Jag får bara amputera bort.... 70 cm av min längd... Men det får det väl vara värt!

2008-03-04 @ 11:59:12
URL: http://frodis.blogg.se
Postat av: HB

VA faan Mattsson, din fjolla! En sån där har jag köpt bara för att jag tänkte det kunde vara bra å ha!! Haru bytt avgasrör på nån bil nångång? legat på backen under bilen å fått ont i nacken som satan? nee, jag förstår du inte har provat, du din överbetalde jäkel lämnar väl in bilen för all service!! ;)

Å annars då?

2008-03-05 @ 16:08:56
Postat av: Erik

HB: Jag ser ju saken lite tvärtom. Fjollan är den som ligger under en oljig bil och får ont i nacken när man kan lämna in bilen på service och låta någon annan göra jobbet. Annars är det kanon. Jobbar och sliter och tjänar oförskämt mycket pengar... :-) Själv då?

2008-03-05 @ 16:24:43
URL: http://reflexion.blogg.se
Postat av: Anna

Hej Erik!
Vad kul det här var att hitta en massa personer jag känner igen. Jag hade ingen aning om att du var så kreativ, men man lär så länge man lever...
Ha det gott / Anna Johansson 7b, 8b, 9b numera med ett annat efternamn

2008-03-05 @ 20:37:01
Postat av: HB

ne vettu, jag jobbar å sliter, tjänar inga pengar å lagar ofta gamla bilar.. så det är precis som vanligt här ;)

Slit å släp, aldri är det annat!

// HB

2008-03-06 @ 07:59:42
Postat av: HB

http://www.verktygsboden.se/?id=68220

99 spänn, va äre å tveka på??

2008-03-06 @ 08:01:55
Postat av: Erik

Anna: Hej! Vad kul att du tittar in!

HB: *köper* ... inte :-)

2008-03-06 @ 09:24:04
URL: http://reflexion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback