Jag ska köpa en Trisslott

Håhå jaja. Det här var oväntat. Jag kom ner till Eindhoven i Holland helt utan problem. Jag...

1... var på rätt flygplats (Skavsta)
2... lyckades checka in utan problem (via webben!)
3... behövde inte köpa ny biljett för 6000 spänn
4... behövde inte springa som en idiot på flygplatsen i Köpenhamn
5... hade inget bagage som kunde komma bort

Det var nästan en lite konstig känsla, att stå där på flygplatsen och allt hade gått som planerat. Fick en impuls att köpa en Trisslott, men de finns ju inte här. De har väl andra spel, men jag vågade mig inte på dem.
Kvällen spenderades i Den Haag med H och J som kom från Bryssel för att hämta mig. Idag for jag själv vidare till det gråaste och mest regniga Amsterdam jag någonsin sett. Tur att det finns kafeer inomhus.
 
Nu är jag i Nijmegen och M och E och S och har just käkat mat. S ska nattas och jag bloggar i soffan så länge. Jag borde också nattas, känner jag. Blir en tidig kväll i kväll.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Du ska ju klara av att ta dig hem med...:)

2008-05-27 @ 14:42:04
Postat av: Erik

harkel Ja det var just det. Än är detta inte över. Allt kan fortfarande hända...

Postat av: Sara

Hmmm.. om hemresan går lika smärtfritt blir jag nästan lite besviken faktiskt. Jag ser fram emot att läsa om diverse flygplatsbestyr och annat rafflande.

2008-05-28 @ 22:54:22
URL: http://frodis.blogg.se/
Postat av: lia

Gratulerar ;) väntar med spänning på hemresan..

2008-05-29 @ 21:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback