Sagan om Det Riktiga Bredbandet, del 6

Bild: Tv igen

Då har man tv igen då,
för första gången på nästan tre månader. Fick digitalboxen på posten idag och kopplade in den och det fungerade direkt. Men på samma gång är jag kluven. Det gick ju ganska bra utan tv. Jag har upptäckt det som kallas för "böcker" (jättemånga ihophäftade papper med bokstäver på). Om jag velat sett något så finns ju massor på svt.se/play. Filmer kan man hyra. Så jag vet inte. Kanske kastar jag ut digitalboxen om ett tag.

Kommentarer
Postat av: HA

Jag har inte ens haft antennsladden sitta i tv:n på så länge att jag inte ens minns när...

Postat av: Erik

HA: Se där, precis vad jag menar.

2008-02-13 @ 22:18:13
URL: http://reflexion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback