Jag hatar alfahannar

Bild: demian
Lars Demian på Mitt andra hem, 16 mars 2008.

Jag hatar konserter. Jag blir alltid så förbannad. Nej, jag hatar inte själva konserten. Jag hatar publiken. Eller delar av den. Idag hatade jag tre i publiken. Tre dyngfulla skränande alfahannar som inte kunde hålla käft utan var tvungna att skråla med i låtarna. Takt och tonsinnet hade de sedan länge dränkt i glasen. Sådana människor gör mig genuint förbannad. Jag hyser ett outsägligt förakt för alfahannar.

Själva konserten var i övrigt lysande. Demian levererade som den briljanta artist han är. Och denna gång hade jag inte
hängt in mobilen i garderoben, utan lyckades fånga tillställningen på bild.

Kommentarer
Postat av: Bea

och jag hatar alla som vet vilka det är som spelar på alla obskyra små konserter runt om i landet. Till detta vill jag tillägga att jag hatar alla pigga 19-åringar som alltid står längst fram med tindrande ögon, träna linnen och pigga bröst.
Så det SÅ!!!!

2008-03-17 @ 16:11:54
Postat av: Malin

Ny blogg. :)

Postat av: Samuellive

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2010-04-30 @ 11:15:39
URL: http://samuellive.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback